I'm counting the steps to the door of your heart

jag satt i duschen här om dagen & funderade på om det finns något litet badkar som skulle få plats i mitt minililla badrum? haha, det skulle vara så himla skönt att ha ett badkar :( blir så irriterad på mitt duschdraperi som varje gång när jag duschar drar sig mot mig! om ni nu förstår hur jag menar haha. jag får liksom ställa upp flaskor så att draperiet håller sig på sin plats!

uhhh jag gillar verkligen inte att vara sjuk. fast det gör väl ingen?
det värsta är att jag i ena stunden inte kan andas genom näsan.
hellre att der rinner hela tiden än att det är jobbigt att andas :(
trots sjukdom måste jag ta mig & handla lite imorgon.
mjölk till exempel. & cola! ska nog köpa ramlösa också faktiskt.
yes, jag är coca cola beroende. & that's too bad. för tänk hur många kilo jag
skulle tappa om jag slutade dricka cola! jag har ju testat det en gång innan,
man kanske borde testa igen. kan ju hålla mig till coca cola zero som är drickbart faktiskt.
eller bara vatten? billigt & bra!

jag skulle förresten behöva en hålslagare,
för det har jag ingen & kan då inte sätta in mina räkningar i min pärm. not good!

BLÖ, ska nog ta mig en alvedon igen & lägga mig & hoppas att jag tillfrisknar snarast!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback