lite dåligt med uppdatering igen

men jag känner att jag inte har så mycket att skriva om just nu :s
men ska väl försöka bättra mig, eller något :)

har iaf fått svar från studentyra nu, & jo alla studenter kommer in.
det stod inte ens nån ålder på planschen som sitter på min port hehe.
bara på den som finns ute på internet. weird! men det är ju AWESOME
i alla fall & lördagen kommer bli skitrolig. fast jag börjar få second thoughts
om min outfit hahah.. men vi får se hur det blir!

hade seminarium idag & det gick jättebra. vi hade ju ändå ett kul ämne - twilight haha.
& jag pratade faktiskt! känner mig nöjd över det haha, sitter gärna tyst & bara lyssnar
annars. vi var förresten bara tjejer hehe. men min lärare är rolig, hon är seriöst
värsta twilight-nörden haha. hon skulle åka till london på premiären där t o m.
"i forskningssyfte" som hon då säger haha. hon forskar ju som sagt om detta
twiligt-fenomen. måste faktiskt vara riktigt roligt!

imorgon är det BOWLING i alla fall! :D:D
& nu har malin kommit hem, trevligt trevligt.
welcome back to käraste östersund ;)

min kissemiss myser & hårar ner min soffa :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback