en lördagkväll med östersunds fjortisar

först & främst: kukdanskar! & kukdomare!
(& sen borde jag säga kukungern eftersom dom inte förmådde sig att spela lika,
eller vinna över portugal
)
för övrigt vart det en konstig kväll haha. var trevligt & så under fotbollen.
sen mot sltuet av matchen blev vi dock grymt trötta & partyhumöret försvann haha.
så det slutade med att vi gick till donken innan klockan ens var 00.00 haha.
& nu kommer vi till min rubrik till detta inlägg!

allvarligt talat. så pinsamt. så in i helvetes pinsamt beteende!
när vi kom till donken blev vi förståss lättade eftersom det knappt var någon där.
5 minuter senare kommer självklart fjortisarna som rännt ute hela kvällen inspringande.
& en av dom är så sjukt jävla pissfull så det var rent av äckligt att se på!
& vi trodde att han skulle spy vilken sekund som helst....
han tog sin colamugg & vände den upp & ner så allt åkte ut på golvet.
han kunde inte ens äta sin hamburgare ordentligt utan den gick sönder osv.
han kunde inte ens käka pommes friten ordentligt utan mosade in alla i munnen samtidigt.
PINSAMT!
jag förstår inte ens hur han kunde få vara kvar där inne?
efter ett litet tag kommer en vakt & pekar på något  bredvid en annan person
& säger att han vill ha den där. & vad är det inte om inte en öl?
en 3,5! en TREFEMMA... vilket gör det hela ÄNNU pinsammare.
riktigt tragiskt. han var högst 15 bast. högst.
jag skulle smiska sönder mina barn om dom betedde sig på det viset!
jag skulle absolut inte förbjuda dom att dricka (okej, 15 år tycker jag är lite för ungt)
men fick jag veta att dom betedde sig så där skulle dom ha en röd stjärt i 365 dagar.

Kommentarer
charlie

jävligt dyrt för vara macka tycker du inte+? :(( men gott är det!

2009-10-11 @ 12:45:54
URL: http://redandblack.blogg.se/
Charlie

haha mums du blir hungrig? :D:D:D

2009-10-11 @ 16:12:17
URL: http://redandblack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback