trevlig kväll som slutade med sura & ledsna miner - inte ok

ja, hela kvällen & natten var trevlig ända tills ungefär halv 3. från början var det meningen att det bara skulle vara en "chillfest" med inte så mycket folk, men jag tror junior ändrade sig så vi ringde dit flera. allt var frid & fröjd fram tills halv 3 då vi märkte att en hel del öl hade försvunnit. en stund senare upptäckte vi att även två ipods, en plånbok & ett psp hade försvunnit. FINT. det är ju så SJUKT dåligt.  jag tycker så synd om junior som måste förklara en del för sin mamma & sen även för sin vän vars psp blev snott. jag tror dock att jag vet vilka det var som tog sakerna... eller det kan bara vara dom...jävla as! usch!

aja, i övrigt var kvällen trevlig & vi hade kul. fast kvällen kunde ju blivit ännu bättre heheh, fast nä. & jag drog hem halv 7 imorse för jag kunde inte alls sova, sov jättedåligt. kom hem vid 8 & sov till halv 2 idag. kände mig dum mot junior som bara drog ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback