trååååååååkigt

ser ut att bli en tråkig kväll. usch! är inte alls taggad för tråkigt. jag vill träffa folk. egentligen bara några speciella personer. men nä. min familj har hyrt twilight så får väl se den för tredje gången då. är inte taggad på det heller så överdrivet bra är den inte så jag behöver se den TRE gånger...

& vad beträffar den där statistikräknaren i menyn här vid sidan om så verkar den inte fungera. den stämmer inte alls överens med statistiken haha..  & så vill jag klaga på mitt hår haha. jag trivs nog inte speciellt bra i mitt hår, jag vill ha långt hår. det känns mer som jag. jag tänker inte klippa mig på flera år nu........usch blir ledsen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback