pity life, pity life

känner inte att skolan är helt okej just nu. fick IDAG reda på att jag har hela tre prov till, nästa vecka. PLUS två uppsatser. PLUS ett tal som ska vara klart på måndag. känns som om lärarna pressar på oss massvis i sista sekunden utan att planera det minsta med varandra. & vi blir sönderstressade ännu en gång. så det blir till att sitta idag, på fredag, lördag & söndag. så mycket det går typ. det är ju så roligt eftersom alla andra som inte går sam eller i min skola säger att dom inte har någonting kvar nu. men med min klass vanliga tur så.....

imorgon ska jag dock ha kul! hoppas jag. för då ska jag träffa junior and everyone igen & det är ju alltid lika trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback