piratkopiering

har nyss kämpat med en colaflaska i 10 minuter men till slut fick jag äntligen upp den. jag är ensam hemma & kunde inte be någon om hjälp så nu svider det lagom mycket i mina händer! inte helt okej.

tidigare idag var jag trädgårdsmästare hos mormor. klippte gräset & rensade bort lite ogräs osv. sen åkte jag hem & duschade & gjorde mig fräsch. tanken var att jag skulle iväg & titta på sam's match men jag kom på att jag måste börja med min filosofiuppsats så det fick gå före. när jag insåg att jag inte skulle hinna med matchen tog jag mig tid & gjorde en choklad-ansiktsmask! Haha, den är faktiskt väldigt skön. man blir så ren & len i ansiktet efter.

min filosofiuppsats handlar om piratkopiering. spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback