nyklippt hihi

åh hej vad jag var nöjd med mitt hår när jag kom från frissan igår. blev en helt annan tjej typ? såg tydligen äldre ut & allt. och fin färg var det! Är det... jag var jättenöjd med mitt hår när jag gick till skolan imorse också. Jag var mindre nöjd med mitt hår när jag kom hem. Nu börjar ångesten komma smygandes. Jag ser så annorlunda ut. Ser ut som en pojke. Känns det i varje fall som haha. Men guess what? har ännu inte börjat längta tillbaka till det långa! eller nu kanske jag ljög lite, jag älskar ju långt hår. men det är fantastiskt skönt med kort hår! hihi

imorgon har jag världens största prov känns det som. verkligen världens största. känns även som om hela klassen fasar inför det provet haha. & alla hatar kursläraren eftersom han gång på gång dumförklarar oss & det har pågått sedan han började som lärare i vår skola, dvs efter jullovet. men nåja, snart är det över!

nu funderar jag på att fixa till en header till min blogg. lägga till lite färg osv! får se vad min kreativitet kan fixa ihop för något. höhö

Kommentarer
Anonym

Det är skitsnyggggtt!!

2009-05-07 @ 20:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback