jahopp

har precis suttit & kollat igenom alla eurovision-bidrag inför imorgon. det är inte många bra låtar alltså haha. finns ett fyrtal bra kanske. en del människor ser ju bara för roliga ut dessutom! aja, blir spännande imorgon hohoho. sverige har ju helt klart ett av dom bästa bidragen i hela tävlingen! - ja, jag är en nörd!
snart ska jag iväg & sola & efter det är det träning som gäller. det ska blir skönt :)

juste! jag har hittat johan palm. johan palm & emma-lee. hahha. låten är faktiskt väldigt bra! även hans version av beatiful ones ( som annars gruppen Suede sjunger (låt) ) är underbar! men det är bara dom två & det räcker :)

hittade ett par strumpor som jag vill ha & som ska införskaffas snarast. dom var söta! hihi


Kommentarer
Elle

Av allt som går att köpa vill du ha ett par strumpor! =P Du är rolig du ;)

2009-05-11 @ 20:04:23
URL: http://elagman.blogg.se/
marcus

haha bruden är en polare till mig elin åhlen heter hon:D tihi

2009-05-12 @ 16:32:03
URL: http://fakkingfredag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback