i <3 topshop

har hittat en massa fina saker på top shop. så imorgon ska jag shoppa lite hade jag tänkt. till skivan på onsdag bl.a...

jag har kommit underfund med att jag älskar en annan låt som är med i twilight, nämligen Bella's Lullaby. den är sjukt mysig.. & fin... haha.. bajs. aja. en del filmer har sjukt bra sountrack.. typ som.. Pirates of the caribbean, heheh.. eller Gladiator!

seriöst jag orkar inte... hinner inte med någonting nu känns det som. på fredag ska betygen vara satta & jag kommer få 50p IG eftersom jag kommer få IG i rättskunskap då jag inte hunnit göra ett prov som jag missat... & den här veckan har jag definitivt inte tid. jag dööööööör. det var någon som tyckte att vi 90or klagar överdrivet mycket på skolan. men är det så konstigt? NEJ haha.. dessutom finns det inte en chans att personen i fråga var bättre själv, haha!

Kommentarer
Anonym

Inte? Inget Ig i alla fall och 18.7 i snitt. Anser du det vara sämre än majoriteten av er 90:or så är du dummare än vad jag tidigare någonsing anat.

2009-06-07 @ 20:04:36
caroline

hoppsan hejsan! jag påstod aldrig att du på något sätt var dålig i skolan, did i? nej. jag tror bara inte att du gled igenom gymnasiet utan att klaga en endaste gång :)



men vad kul för dig att du var så flitig i skolan:)

2009-06-07 @ 23:33:02
URL: http://carolinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback