Snowpaaaantslove

Det måste vara något fel på mig, seriöst. Det är knappt sommar och det enda jag gör på datorn är att surfa runt på olika sidor och kikar på grejer inför vintern. Det är knappt sommar och det enda jag kan tänka på är vintern. Jag är så taggad så att det är riktigt löjligt. Förstår ni varför jag skrev innan att jag nog inte borde börja blogga igen för att det enda jag kommer kunna skriva om är vintern och mayrhofen? Ja, nu borde ni förstå haha. 

Igår fick jag hem mina nya snowpants i alla fall, ett par svarta "skinnypants" som jag kallar dom från Colour Wear. Dom var ju på rea dessutom och har vart sugen på ett par sådana här ett bra tag så kunde såklart inte låta bli. Det stod liksom Caroline skrivet i brallorna. Så idag satte jag på mig full snowboardmundering i sommarvärmen och är inte annat än supernöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback