May, 18

WAAAHHHHHH mitt liv blev precis liiiite mer spännande! JAG FICK JOBBET! Oh yeaaahh, guuuud vad skönt! Nu slipper jag oroa mig för det förhoppningsvis heeela hösten. Och bäst av allt: Nästa säsong är räddad! Åh herre vad glad jag är för detta. Och på en gång kände jag att jag kunde unna mig ett nytt plagg. Jaha, vad unnade jag mig inte då för plagg om inte ett par nya snowpants. Sommaren har knappt börjat och här köper jag vinterkläder när jag mest av allt behöver sommarkläder. Silly me. Men det går verkligen inte en dag utan att jag saknar vintern, och framför allt Mayrhofen. 
 
Och på tal om det så ska jag tipsa om att fuji direkt har ett erbjudande just nu där ni får framkalla 50 stycken bilder gratis, det enda ni betalar för är frakten. Det här erbjudandet ska jag definitivt utnyttja och printa ut så mång bilder jag kan från Mayrhofen och klistra in i en fotobok! Tjohooo gett 
 
Ajuste, gav er inte en dagens låt i senaste inlägget så här ska ni få två:
Sub Focus & Alex Clare - Endorphins
Above & Beyond - Alchemy (har vart min favorit i ca 2 månder, inte trött på den än.)

Inte världens vackraste bild, men jag gillar den ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback