Can't wait to get out of here!

Öööörk, det här är fanimig sista gången jag "återvänder" för att bo i Bålsta. I december tar jag mitt pick och pack och drar iväg till Österrike igen, och ska göra allt jag kan för att stanna där även efter säsongen är slut. Kanske i Mayrhofen, kanske i Innsbruck. Nu är jag är trött på Bålsta. Och jag saknar Emma. Saknar att ha henne att hänga med även fast vi inte gör ett skit. Pappa sa att jag kanske kunde åka till Australien och jobba några månader, hos en kollega till honom. Lär ju, om det inte blir något med Österrike, för nä, Bålsta vill jag faktiskt inte tillbaka till. Känner liksom inte att jag har så mycket att komma tillbaka till här. Oh well, bara 4 månader kvar, håll uuuuuuuuut.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback