Imagine the burning embers.

Vad har hänt i mitt liv den senaste veckan? Hmm..
Jag har suttit i skolan varenda dag för att skriva början på c-uppsatsen, blä. 
Jag fick reda på resultatet på vår sista tenta, och jag fick ett B. Endast 4,5 poäng från full pott, så det är jag grymt nöjd över!

Jag tog en spontantripp till storsjöbadet i onsdags kväll med emma, diana och beatrice för att åka vattenrutchkanor och leka av oss lite haha. Upptäckte en ny favorit på badet, finns en utomhusbassäng som man kan simma ut till. Det var grymt skönt och mysigt på något vis när det var mörkt ute. Vi smidde planer om att åka utomlands i slutet av augusti, och Portugal ser vi ut att ha riktat in oss på. Vore sjukt kul om det blev av!

Jag har även kanske kanske kanske kanske fixat mig ett sommarjobb, så det håller jag tummarna för! Skulle vara så skönt att ha det klart redan nu.

Jag har spontanköpt en knallrosa stor tshirt(tunika? nä tshirt) från gina tricot, som jag föll för direkt när jag såg den, den är grym! Jag har också beställt hem en ny tshirt från junkyard, baaahhh, jag borde verkligen inte! Junkyard är farligt...Och så har jag insett att mitt nästa inköp ska bli en oversize-jeansväst - ett måste!

Jag haaaar....ja, vad har jag mer gjort? Nog ingenting viktigt. Händer inte så mycket roligt i mitt liv just nu.
Men, på måndag åker jag hem till Bålsta för en vecka. Var ju hemma för två veckor sen också, och då körde jag bil ner, en liten ford fiesta! Som jag förövrigt började gilla väldigt mycket och funderar på att införskaffa som första bil. Nu ska jag köra ner igen, och en betydligt större bil den här gången, en volvo xc60! Älskar att köra bil, det är skönt. Och jag kör hellre bil ensam 55 mil än sitter på tåget i 5 timmar. Det är så långtråkigt att sitta på tåget, blö!


Det här, det är vad jag längtar efter. Värme, hav och vackra stränder. Ge.mig.nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback