Hejhejhej.

Hejhopp, nu har jag installerat mig hemma i Bålsta igen. Fick köra en grym bil igår, en volvo xc60 D5! Den hade alltså en jävligt mycket roligare motor än den ford fiesta jag körde sist med en minimotor! Hände ganska så mycket mer när man tryckte på gasen i den här bilen än förra. Svart med kromade backspeglar hade volvon till och med, kände mig ganska cool när jag körde den alltså.  Funderade starkt på att inte lämna tillbaka bilen hehe... Kände att jag kunde köra till världens ände, bara för att den var så skön att köra.

Tycker det är ganska skön väg att köra från Östersund ner till stockholm. Går att ligga i 120-140 hela vägen ner, åtminstone när man kommer till Uppsala. Var helt säker på att jag skulle bli tagen av polisen igår när jag kom till Uppsala. Hade cruisern på 140km/h och satt och tänkte att polisen är nog ändå inte ute nu, dom är nog ute mer under rusningstiden. Men så FEL jag hade. 5 minuter senare ser jag en polisbil stå med lysena mot mig och jag får väldigt bråttom att bromsa. Jag tror jag hade förbannat jävla tur att dom inte hann klocka mig, det måste vart på håret. Dom borde dock fattat (och sett innan) att jag körde för fort då jag kröp förbi dom i bara 100km/h på en 120-väg haha.


Kommentarer
Jasmin - Halmstads största blogg.

Hejsan lust för ett länk byte? Säg till när du länkat mig så gör jag detsamma så fort som möjligt! :)

Annars hur mår du? :)

2012-03-27 @ 16:34:54
URL: http://jaasses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback