I'm driving at lightspeed, up up and away.

Åh vad less man blir med helt uppåt väggarna dåliga föreläsare. Hade lika gärna kunnat stanna hemma från båda föreläsningarna idag då jag inte fick ut någonting av den jag faktiskt var på. Eftersom jag somnade halv 4 inatt kunde jag bara inte få mig till att kliva upp tre timmar senare till föreläsningen som började 8.15, men jag tänkte att jag nog ändå behöver gå på dagens andra föreläsning för att åtminstone få lite koll på vad det är vi ska syssla med i två månader fram. Men där hade jag ta mig tusan helt fel. Det är tur att vi inte har samma föreläsare genom hela kursen i alla fall...

Hur som helst, försökte mig idag på att ladda ner The Sims 3, vilket säkert hade gått som smort om jag hade haft större plats på mina skivor åt spelet. Spelet var 24 MB för stort för skivan.. HAHA. Bummer... Får försöka låna det av någon istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback