Hey, i heard you were a wild one.

Hejhejhej! Hade tenta i torsdags, gick väl sådär. Drog till skidlek med Emma och Sara efteråt och lekte lite och framåt 3-tiden hade vi bestämt oss för att ta en spontantripp till Åre på kvällen. Vi skulle ändå dit på fredagen och åka bräda och tyckte det kunde va en kul idé att åka redan på torsdagkvällen för att se Movitz på bygget (mest Sara som ville se, jag och emma ville bara festa haha). Hur som helst hade vi väldigt trevligt men insåg på fredagen att vi nog blivit för gamla för festligheter kvällen innan vi ska åka bräda. Det hela resulterade i två åk, sen åkte vi hem hahaha. SÄMST!! Nåväl, har i allafall ÄNTLIGEN invigt mitt säsongskort, på tiden tycker jag. Får se till att åka en hel jävla del så 4045kr inte var helt åt helvete, men känner jag oss rätt kommer vi alla åka in det hyffsat fort :) 11 dagskort i åre så har du tjänat in det + lite till, så det är bara att tuta och köra!


hejhejhej bästa vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback