Some will seek forgiveness, others escape.

Hade en trevlig helg i Åre. Träffade långväga besökare, kulkulkul ♥ Synd jag var så brutalt jävla opepp på lördagen, både jag och de andra två. Kände mig typ influensasjuk efter fredagens tokigheter haha. Såg Anders Timell på bygget på fredagen, missade dock Eric Saade - fuck hahaha. Hälsar på Åre igen på måndag. Hänger för mycket i Åre för mitt eget bästa just nu. Eller snarare för min ekonomis bästa haha, men äsch. Man lever bara en gång!

Imorgon får jag finbesök från Bålsta. Min kära mamma kommer upp och hälsar på ett par dagar. Detta innebär dock att jag måste göra min lägenhet K L I N I S K T ren haha. Tyckte jag hade städat ordentligt förra året när hon kom upp, men det första hon gör när hon kommer innanför dörren är att börja städa. Men med sig denna gång har hon min gamla roomie - Julia! Katten alltså. Åh, det ska bli så fantastiskt mysigt att få ha henne hos mig igen ♥ Och hunden följer med också, men hon stannar inte kvar. Men det blir ju fullt hus några dagar. Skönt med någon som kommer och lagar mat och diskar åt mig, hehehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback