Jag går i dagar i tröjan du hatar.

Hello friends. 
Varför kan man inte ta bort inlägg man skrivit från mobilen? Dom syns ju inte ens i listan..irriterande.
Hur som helst, mina högra och min vänstra hand har dragit till Åre över helgen. Jag är broke så sparar mina sista slantar till en ännu viktigare helg i Åre, nämligen nästa helg, hahah. Svenska björnstammen spelar på torsdagen och jag vill så fruktansvärt mycket se dom! 
Så denna kväll spenderar jag i tvättstugan och tvättar upp alla kläder jag har i princip. Ni vet nu är det så där igen så till och med dom fulaste underkläderna som man gömt längst ner i lådan är slut. Baahh...vill ha nästa helg nu! Den här helgen kommer bli så långtråkig... Men ska i alla fall låna The Sims av Carina imorgon, så kommer väl sitta fastklistrad i det i 100 år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback