For lack of better name.

Längtar till helgen en hel del! Åker till  Åre med mina bästa och kommer ha the time of our life som vanligt när vi befinner oss där, mhm. Nu när jag dessutom har haft hela TVÅ nyktra helger kommer det sitta fint med lite utgång i Åre både fredag och lördag hehe. Hade allra helst velat befinna mig på Bygget på torsdag kväll då Den svenska björnstammen spelar, men min vanliga tur så har vi självklart en obligatorisk laboration i skolan på fredag morgon som inte är den lättaste att ta igen. Jag och Emma har med andra ord inget annat val än att gå på den eftersom att ingen i vår roliga klass ville hjälpa oss och byta dag... Men men, vi missar åtminstone inte Red Bull Crashed Ice som äger rum på lördagen i Åre. SÅ HIMLA COOLT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback