Some believe Friday's doomsday, Mayan's don't!

Ja, en del, eller snarare en HEL del tror jag att jorden ska gå under imorgon, fredag. Hör jag till den skaran? Njaa.. det skulle jag inte vilja påstå. Men det är klart man är lite nojig ändå.. Hur som helst.. Nu är det ju 21a december på ena sidan av jorden. Betyder det då att Australien.. Thailand, Kina, Japan.. ja.. att det inte finns längre? Nä, har hört att Nya Zeeland fortfarande existerar i alla fall
 
Edit: Nu är det 21 december i Sverige också, och klockan har vart både 11.11 och snart 12.12. Andra tider jag hört talas om är 18.00. Vi får väl vänta och se...
 
Hur det än är så tjatar ju folk om att det är Mayafolket som förutspått att jorden ska gå under. Tror ni att det är så, kika då på den här länken: Some believe Friday's doomsday on the Mayan calendar; the Mayan's don't! 
 
Även Nasa har några förklaringar på alla undergångsteorier som cirkulerar världen över:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback