through my rise and fall, you've been my only friend.

hejhejhej.

Idag är det nineeleven, för alla er som inte vet. Har av nån anledning kollat ett par timmar i sträck på svt1 idag där dom pratat massor om 10års-dagen och vad som hände och har hänt sedan 9/11 2001. Samtidigt som attacken var fruktansvärt hemsk så kan jag inte låta bli att tycka att det är intressant och spännande, haha. Jag är nog knäpp, men tror inte jag är ensam om det ändå hehe...

ANYWAYS! Jag måste säga det att jag, emma och sara kan ha sämsta självdiciplinen någonsin. Och dålig karaktär. Vi skulle absolut inte gå ut igår, utan vi skulle bara ha en chillkväll hemma. Funderade även på att dra oss till Vemdalen där Saras vän från Hemsedal befann sig. Denna vän skickade dock ett sms till Sara när vi satt och käka lunch, med en frågan om att dricka öl denna lördagkväll. Sara ringer upp och dom pratar lite om dom ska dricka öl på riktigt eller bara sätta sig på nåt ställe och ta en öl. Under tiden sitter jag och Emma och pratar och inser att, jo men det skulle vara kul at gå ut ikväll också. Sara lägg på och dom har bestämt sig för att bara sätta sig och ta en öl nånstans. Emma och jag tittar lite besviket på varann och Sara frågar "eller vill ni dricka öl på rikigt?". När sara fick smset var det dryga 10 minuter innan systembolaget stängde. När vi bestämde oss för att gå ut ändå hade vi kanske 3 minuter på oss. Vilket innebar att vi i princip släppte allt som hade med lunchen att göra och sprang ut från Paus och till systembolaget. Hahahah, måste vart en sjukt kul syn...
Dålig dålig dålig karaktär!

Sen måste jag säga att jag har nog aldrig garvat så mycket i mitt liv som jag gjorde inatt när vi gick från krogen. Garvade i en timme non stop. Och egentligen åt absolut ingenting. Det är ju tydligen mitt fel alltihop då jag på terassen på krogen säger "kan vi inte gå in och dansa, dd-d-d-d-d-ddom stänger om 10 minuter".
Okej, det får bli en interngrej, för ingen kommer nånsin fatta ändå hahaha.


Älskar för övrigt den här gamla dängan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback