Up in my lonely room, when i'm dreaming of you.

Fullt upp, fullt upp, fullt upp. B-uppsats och tentaplugg. Jag har inget liv nu. Fast jo, det har jag. Tyvärr är jag inte den som anstränger mig mer än vad det behövs för att bli godkänd så atte.. Omtenta på torsdag + inlämning av 5 sidor av B-uppsatsen. Jo jag tackar ja. Jag och Emma kom på idag att vi ska byta ämne på B-uppsatsen så istället för att ta reda på hur naturkatastrofer och andra kriser påverkar turisternas rörlighet så blir det något i stil med vinterturism, vad som händer med denna om snön försvinner med klimatförändringarna.. TJOSSANHEJSAN. Lycka till att skriva 5 sidor om det tills torsdag. Tack!
Men om två veckor tar jag julledigt. Eller? Lite julledigt kanske jag hinner få, annars måste B-uppsatsen skrivas klart under julledigheten. Och jag och Emma kommer sitta 100 mil ifrån varandra och skriva. cool.

Tja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback