Jag vill inte vara med längre.

G'day.
Tänkte dela med mig om hur min skolgång ser ut den två närmaste månaderna:

November
14e: Uppsatsseminarium för C-uppsats
16e: Seminarium
18e: Dispositon till B-uppsatsen ska lämnas in
22a: Handledning B-uppsats
23e: Seminarium
25e: Tenta ekonomistyrning

December
1a: Omtenta Mobilitet, kommunikation & hållbarhet + inlämning av minst 5 sidor på B-uppsats
5e: Tenta Kulturgeografiska perspektiv och studiet av turism
7e: Handledning B-uppsats
9e: Inlämning av minst 8 sidor på B-uppsats
13e:Handledning B-uppsats
22a:Handledning B-uppsats

Januari
9e: Inlämning av hela B-uppsatsen
12e: Opponering klar av B-uppsats, seminarium på det.

Med andra ord så har jag 3 tentor (inom 10 dagar), 2 seminarium och 2 uppsatser att fixa. C-uppsatsen är dock det sista vi gör på hela utbildningen och ska då inte in förrän i maj, juni någon gång. Men vi måste ändå börja på den nu...
Känns det att vi är inne på det tredje och sista året på universitetet? Ja.

tänkte visa hur cool jag var för några år sen också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback