What about my life?

Det där med att skriva inlägg oftare var det ja.. Igår svarade jag för första gången i telefonen på praktiken haha. har inga problem egentligen med det, men det är lite småläskigt när man inte kan nästan någonting, då kan jag ju inte svara på några frågor. Har iaf lärt mig hur jag kopplar kunderna vidare till bokningen så kan ju allt som oftast slussa de som ringer dit :) Incheckning och utcheckning går som smort nu iaf, inte speciellt svårt! Lunchstäd av konferenslokalerna går också fint. Idag var jag och monica förresten ute med en gästs hund. En sibirian husky! snacka om kraftpaket, jag bara flög med när han drog iväg!

Men nu är klockan 23.06 och jag är hela 6 minuter sen i säng. Så nu är det dags att sova, godernatt!


Fick tömma heliumballonger i måndags, ni kan ju tänka er hur det var ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback