What about my dreams?

Äntligen är det helg! Och jag är supertrött. Att gå upp halv 7 varje dag tar ju kål på mig haha. Jag önskar jag inte var så morgontrött, men det finns ju inte så mycket att göra åt saken tyvärr. Idag efter jag hade lunchstädat i östra flygeln höll jag på att ramla med  två stora glasfat med bullar på när jag gick upp för stentrappan till herrgården. Hade vart en fin syn det! Har annars vart väldigt lugnt på praktiken idag, endast 2 par som checkat in.

Döden för mig är ju alla dessa bullar och grejer som blir över. Bagaren bakar ju så fruktansvärt goda grejer så det är inte sant! Måste hålla mig från att inte proppa i mig massa saker, det funkar ju liksom inte vettni! Nu får jag inte ens dricka cola för mamma längre haha, hon tycker jag ska gå ner i vikt :( Har faktiskt vart duktig hela veckan på prakiken att dricka vatten hela tiden trots fri tillgång till cola!

Körsbärsträdet har börjat blomma! Längtar tills alla träd ute vid krägga herrgård har fått sina löv, blir så fint och lummigt
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback