Bajs.

Goddag mina kära!
Vet ni? Jag är så himla sorgsen!. Vi hade ett sånt gulligt and-par som bodde här uppe hos oss. Tills för några dagar sedan. Precis ovanför vårt hus går gamla stockholmsvägen, där det numera är 40km/h. Änderna brukade gå uppe vid vägen och kör man i 40, eller 50, så hinner man stanna. Det är bra sikt på vägen dessutom. Änder är heller inte några snabba djur så man borde absolut hinna se om dom är på väg över gatan. 
Hur som helst, i förrgår när jag körde till praktiken märkte jag att andhonan var överkörd. Jag blev så ledsen. Men vad som gör mig ännu mer ledsen är att hanen ligger längs vägkanten där hon blev överkörd, både idag och igår och väntar på henne. Det är så himla sorgligt!!! Det hemskaste är att jag tror att någon har kört på anden med flit. Hur kan man ens göra något sånt? Människor är groteska..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback