It's a shilling to tie up your boat.


Tja tja bitches! Gissa vem som fått jobb? THAT'S RIGHT, jag! Jaja, extrajobb bara, but still. Mucho bättre än ingenting. Och verkar bli mycket ute på krägga i sommar så förhoppningsvis finns det många pass för mig, dom har t.ex ett bröllop i veckan, minst. Huuur kul? Jag är nöjd! Och nu kommer min mami bli glad, hoppas jag :s

Anywho, Malin och Kim kommer hit sen och kikar på Eurovision med mig. (och mamma, för hon har inget val direkt haha). På torsdag kommer pappa hem från Brasilien. Han har lyckats bli magsjuk där borta på andra sidan jorden stackarn. Han bara reser runt runt runt i världen heeeela tiden. Nerå, jag är inte avis. Trots att han får se väldigt många platser är han ju itne på semester precis, hihi. (Man kan ju försöka intala sig iaf..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback