I'm a rocketeer.

Yo mafakkas! Hemma i bålsta några dagar nu. Inte heller det var vad jag hade planerat haha. Men min morbror kommer från england och hälsar på i några dagar och då passar jag på och träffa honom medan jag kan eftersom det var 3 år sen sist! Blir lite tajt med skolan bara då jag måste vara i Åre på lördag för att fixa enkätjävlar till vårt PM och vår föreläsares forskning.. så åker tillbaka på lördag morgon. En snabbvisit i bålsta med andra ord. Dessutom tar det kortare tid att åka till Bålsta från Sälen än vad det tar att åka till Öset haha. 

Hade på tal om det några riktigt bra dagar i Sälen. Skulle vara med i Trysil när dom jobbade där på lördagen, men allt blev inställt pga storm och kastvindar så vi åkte och fikade och spelade TP i tandås fjällkyrka istället. På söndagen körde vi Icekart turnering. Lätt bland det roligaste jag gjort i hela mitt liv! Om ni får tillfälle - testa! Sen har det mest vart chill bara, helt okej. Har till och med lyckats med att INTE festa. Coolt.

Satt förresten och tittade på bilder från när vi var i karibien idag. Kommer dock inte åt dom bästa bilderna som tyvärr ligger på min trasiga hårddisk. Hittade bara bilder från en av våra snorklingsturer på mammas dator. Måste verkligen lämna in min hårddisk och rädda alla de bilder som finns på den! Vore så himla tråkigt om dom försvann. Är ju massvis med minnen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback