pluggpluggplugg...

Evenemangsdefinitionen, time out of time, storytelling, upplevelserum, butlers livscykelkurva...är bara några av sakerna som cirkulerar i mitt huvud just nu. Har ännu inte bestämt mig för vad jag känner inför tentan på fredag, bestämmer mig imorgon när jag pluggat helt färdigt hehe. Kan dock säga att jagnog aldrig pluggat så mycket själv som nu. Fast, jag kan ju det ändå inte än. Men det går inte att faila en till tenta och nu när det här året börjat så bra med en massa C vill jag fortsätta på den vägen. Nej, vill bara ha tentan gjord för sen far jag ännu en gång ner till sälen på äventyr. Inte alls vad jag hade planerat den för den här helgen egentligen meeen ja, det gör mig ingenting att ändra mina planer för det :)

Kommentarer
Alexandra

spyr vilken äcklig människa du är som kommenterar sådär på gossips om fina dennism! har han gjort dig något lr?

2011-03-03 @ 00:25:02
caroline

Du är väl lika äcklig som kommenterar så till mig? Har jag gjort dig något eller? Nej han har inte gjort mig nånting, men jag kan väl tycka han är mesig för det?

2011-03-03 @ 10:39:01
URL: http://carolinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback