Join me in death.

Men tjeeeenare grabbar! Full rulle på jobbet idag. 11,5 timme från 07.00-18.30 har jag jobbat och då har jag knappt ens suttit ner och ätit lunch. Jag som numera också är bortskämd med serverad hotellfrukost varje dag fick servera mig själv frukost vid 11-tiden mitt på dagen haha. Haft en stor fest på jobbet med närmare 200 gäster, och än håller dom på. Och som det har ringt fram och tillbaka idag, har nog aldrig vart med om liknande! Och världens utskällning fick jag över telefonen också, från en kvinna som trodde hon skulle äta frukost hos oss imorgon, vilket inte går eftersom hela herrgården är abonnerat imorgon för bröllop (vilket innebär att inga utomstående får vara där). Kass information och dålig service och allt var det var... nåja. Är det något Krägga inte har, så är det dålig service, det ska gudarna veta! Ja hujeda mig..

Blir ännu en lugn helg för min del, ännu en ofrivillig. Kan inte hänga med ut imorgon ändå eftersom alla ska in till stockholm och jag slutar 9 på kvällen, hemma halv 10. Värdelöst. Haha, första gången på typ en månad som jag hade kunnat gå ut eftersom jag är ledig på söndag, men men. Snart bara 3 veckor kvar till grekland, får väl helt enkelt spara på partykrafterna tills dess, höhö.

En snubbe har fylleringt mig hela kvällen, sånt tycker jag är jobbigt när man inte är ett dugg intresserad. Tänk om den man tyckte om var lika benägen att vilja prata med mig? Would be nice! Nu har jag ju dock ingen jag tycker om, men ändå.

Gammal bild på mig i kort hår, wöwöwö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback