Hon är alldeles för häftig för han.

Okej grabbar, jag medger. Jag kan lida av en aning bloggtorka just nu, okej? Alla har sina ups and downs vettni, och nu har jag lite downs (syndrom?) vad gäller bloggen, helt klart. Såå, jag har dock lite att berätta för er idag. Både bra och dåligt, enligt mig.

så, först börjar vi med det bra. Eller roliga kanske man ska säga. Igår på jobbet skulle jag och monica ta en tur med elbilen (en sån golfbil typ?) upp till stallet för att hämta lite saker. När jag körde dit såg jag inte att en vattenspridare var igång och vi missade den nog precis eftersom vi upptäckte den när vi parkerat utanför stallet. När vi åkte därifrån hade jag bara ett litet tiitthål bakåt eftersom vi hade lastat massa grejer, så jag körde sakta och så stannade jag till för att vänta in den där vattenspridaren så vi inte skulle backa rakt in i den. Och precis när jag stannar så sätts en NY vattenspridare igång PRECIS där vi står så allt vatten sprutar raaaakt in i bilen på oss så jag får panik och backar och jag kan inte backa hur långt bak som helst då vägen svänger lite tvärt så var tvungen att stanna och när jag gör det så kommer nästa vattenspridare och sprutar rakt in i bilen, hahahaha. Helt sjukt kul var det! Bra tur va?

Oh well, nu till de tråkiga nyheterna. Som är väldigt tråkiga för mig. Min iphone är trasig och är inlämnad på reparation. Vill dom laga den? Nej. Fick tre alternativ, 
1. betala 320kr så skickar dom tillbaks en helt oanvändbar telefon till mig
2. betala 2500kr så lagar dom telefonen åt mig
3. skrota den.
FML OR WHAT! Har haft min iphone i ett halvår och jag måste redan skrota den. Nej, jag har inte 2500kr.. vet inte om jag ska vänta tills jag får lön, vilket är i juli, men känns inte som en kul summa direkt.. Jag måste hur det än är betala 200kr i månaden i ett och ett halvt år till på den här telefonen, som jag inte kan använda..
så ja, FUCK MY LIFE i den här situationen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback