Can we bring yesterday back around?

Värst vad skolan tar kål på en. För jag arbetar sjuuukt flitigt i skolan. eller? Nej men det exhausting att vara i skolan 7 -8 timmar och försöka göra klart ett arbete med deadline imorgon kl. 12. Detta innebär att jag..JAG..går och lägger mig tidigt. Fast jag måste erkänna att det är rätt skönt att slippa sitta uppe hela natten och för en gångs skull känna sig trött vid 10 på kvällarna.

Så nu blir det hoppisängsäng och nåt avsnitt av jersey shore (som jag har lyckats börja följa), AWESOME!
Och jag måste bara säga, att Kungarna av Tylösand skulle vara en jävla rip off på Jersey shore är ju bara skitsnack. Kungarna är ren skit-tv i jämförelse. Eller iofs, kungarna är skit-tv över huvud taget. Ska det vara så ska det var Jersey Shore. Gutt!
Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback