Morgonstund har guld i mun...

Eller? Njae, fy tusan vad jag hatar tidiga mornar. Probably the worst ever. Även fast jag ska upp och göra något kul så svär jag alltid lika mycket när klockan ringer tidigt. Denna gången ska jag till skolan, det är ju dessvärre inget vidare roligt. Men you gotta do what you gotta do, right? Tanken att hoppa av skolan ligger fortfarande och gnager längst bak i huvudet, pluggmotivationen är just nu lika med noll. Ännu en gång. Förhoppningsvis hittar motivationen snart tillbaka... Måste börja plugga till den där omtentan som är nästa fredag också. Vet ni vad det värsta är? Jag var 1,5 poäng ifrån att slippa få ett F, alltså underkänt. HUR STÖRT IRRITERANDE ÄR INTE DET? 

Förresten så lagade jag min jacka som somehow hade "gått sönder" när mami tvättade den. Var riktigt ledsen, for real. Sen hittade jag ett sätt att fixa den och nu går den att använda igen. VÄRLDENS GLADASTE CAROLINE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback