Bulldozer.

Har haft en helt awesome dag i vemdalen med Emma, Sara, Petra och Andréa. Jag Sara och Emma hängde mestadels i parken och jag satte några 180s. Den sista jag skulle göra slutade dock i en jävla vurpa vilket resulterar i en ännu öm rygg. Fick tåhugg eller hälhugg (kommer inte ihåg) och lyckades avsluta med en hejdundrande bakåtkullerbytta så det kändes som jag skulle bryta nacken hehe, men det gick fint. Den långa blå backen i skalspasset var helt underbar idag, bra före och inte så uppkört plus en del puder i början av dagen. Att det var dimmigt längst upp på toppen sket jag fullständigt i. Det var inte många människor i backen heller. Nu längtar jag alldeles för mycket till nästa söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback