Me and my drum.

Min tur att ha tvättstugan ikväll, men jag orkar bara tvätta två tvättmaskiner med dom viktigaste kläderna. Sen får det vara! Ska bli intressant och se vart jag tar vägen imorgon. Inte norge i alla fall. Blir det inte sälen imorgon åker jag ner till bålsta redan på torsdag tror jag. Sen kör jag och mami tillbaks till öset på söndag. Detta innebär att jag egentligen måste dödsstäda! Även om jag torkar golven, dammsuger och gör allt möjligt så hittar min mamma alltid något att städa ändå. Varför är det alltid så? Blö.

Köpte nya skor idag förresten. Blev ett par sneakers från adidas, vita med blå ränder. Helt ok! Behövde verkligen ett par nya, kan inte springa runt i mina adidas med kardborreband haha. Har blivit tillräckligt retad för dom nu, assholes! Ska försöka investera i ett till par sneakers till våren också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback