Happy valentines day.

G'day mates! Hur var er helg? Min var finemang. Lugn och skön, sånt som kan behövas ibland. Igår bilade ju jag och mamma tillbaks till öset. Jag körde faktiskt hela vägen, vilket inte var meningen men jag gillar ju faktiskt att köra bil och det var bra väglag för mig att köra i eftersom jag inte är speciellt van. Så nu kan jag även lägga isbark till mina meriter! 

När vi kom upp började mamma självklart att städa det första som hände. Am i surprised? Nej. Men nu är det extra rent och fint här, så man ska väl inte klaga i guess. Sen köpte hon massa nytt smink till mig, från clinique och grejer så nu har jag b.r.a smink också. Värst vad jag blivit bortskämd på senaste tiden :)

Bokade nyss en bil till sälen. Rätt bra timing att det fanns hela 3 lediga bilar! Men får se hur det går denna gång, ska nog inte hoppas fööör mycket på att jag kommer iväg haha.
Nu ska jag ta ett parti kort med mamma innan läggdags, nattinatti!

bajz, gillar min nya tisha. myspys.

Kommentarer
Anonym

Vaad du är söt!

2011-02-15 @ 22:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback