So much for my happy ending.

Börjar bli trött på dom där shakesen nu. Meeen det är fram till lördag morgon kvar. Eller egentligen till nästa lördag. Tror jag från och med nästa vecka kommer att äta ett riktigt mål mat om dagen i alla fall, kommer ju dö annars. Det är inte lätt inte när resten av familjen sitter och äter sååå god middag medan jag sitter där med min lite lätt gryniga shake som smakar choklad och lite.. jord kanske. Hur som helst, dom går ner, vissa gånger lättare än andra och det går framåt. Men jag längtar verkligen redan, efter fem dagar, efter ett riktigt mål mat haha.
Däremot kan jag rekomendera naturdiets färdiga shake med choco-banana smak, om nån av er skulle vilja testa på det någon gång. Den är faktiskt riktigt god. Sådana hade jag lätt kunnat leva på 3-5 stycken om dagen istället.

En grillad fet blodig köttbit skulle sitta fint med den här salladen nu. mmm-mmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback