Okej, nu kör vi!

Hej friends.
Nu ska ni få veta! Har tagit på mig ett stort mission. För mig själv. Från och med idag ska jag leva på naturdiet-shakes i två veckor. Jag är nog dum i huvudet, tycker nog speciellt ni, men jag behöver en spark i baken och vill se resultat fort som fasen. Så vi ska se, hur detta går. Går det bra tappar jag upp emot 8-10 kilo på två veckor och det låter ju awesome tycker jag! Sen får jag ju kommentarer hela tiden om att jag kommer gå upp alla mina tappade kilon sen för "så är det alltid med såna här dieter". Ja, men det är väl klart som f a n att man går upp alla kilon igen om man fortsätter att äta precis som man åt innan dieten. Det fattar väl vem som helst. För att behålla vikten får man ju typ.. mjukstarta med riktig mat igen och sen ändra sin livsstil - det fattar väl också vem som helst?

Hur som helst, wish me luck! Första dagen är redan avklarad och det har gått galant och shakesen är inte så äckliga som folk säger :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback