Party rock is in the house tonight.

Hej på er! Sitter här i Tänndalen nu och njuter av livet och tillvaron. Jag hade det jobbigt på bussen ner till funäs när vi åkte förbi vemdalen och tankarna flög till skiweek och första gången jag träffade Max, livet var så fantastiskt bra då. Första gången jag fäller tårar "offentligt" haha, kände mig så löjlig. Men vad gör man... MEN! En av grabbarna som jobbar i liften här har fått mig på betydligt bättre humör haha. Rätt charmig kille alltså. Och han är från Bro... vilket är grannorten till Bålsta haha. Ibland är världen liten. Han frågade igår om jag ville byta solglasögon med honom, but i didn't. Sen har han försökt så in i idag också så jag gick med på det till slut haha, fast bytte tillbaka när vi drog och käkade lunch. Har dock en känsla av att han kommer vilja byta imorgon också haha. Sen när vi satt där och åt så kommer han också och frågar om han får käka med oss hahaha. Lite kul ändå. 

Anyways, trotsade solskyddsfaktor igår, nu ser jag ut som ett stoppljus i ansiktet. Nästan i alla fall. GREAT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback