In time I found myself in happiness with you.

Well, på onsdag är det tenta igen, omtenta, för ganska många av oss, så det blir till att spendera hela måndagen och tisdagen i skolan. Efter tentan på onsdag beger jag mig till Tänndalen. Hade verkligen hoppats på att få komma dit över påsk, för påsken i Tänndalen är så himla fin, och mami&papi tog sitt förnuft till fånga och åker upp, även om det bara är över helgen. Så jag är överlycklig för det. Behöver lite glädje i mitt annars just nu så miserabla liv, haha. Förhoppningsvis följer jag med min kära familj hem till Bålsta efter det.


Men typiskt. Hoppades att jag skulle få en del saker utredda idag. Jag hoppades tydligen på lite för mycket, ännu en gång. Nåväl, jag får väl hoppas lite på att jag får sakerna utredda imorgon. Skulle vara så förbaskat skönt. Att få avsluta det kapitlet i mitt liv, vilket tyvärr var ett himla bra kapitel som inte borde fått tagit slut än, tyvärr fick det ett fruktansvärt dåligt och tvärt slut.


Sommaren börjar bli efterlängtad.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback