be a man.

För exakt en vecka sedan fick jag ett godnatt-sms och "jag saknar dig". Idag har han totalignorerat mig sedan i måndags. Ja, jag fattar ganska bra att han inte vill ha nåt med mig att göra längre. Däremot börjar jag bli irriterad på hans fjantiga beteende att gå ena dagen från "jag tycker om dig jättemycket" till att dagen efter sluta prata med mig. För fjantigt, om inte fegt, är det att inte istället säga till mig att han inte vill längre utan istället dissa mig totalt. Speciellt när han sagt att han ska höra av sig. Jag hade högre tankar om den killen. Jag har hela tiden sagt till alla andra att han är en bra kille som inte är som alla andra. Jag trodde inte han var som alla andra. Jag trodde han brydde sig lite mer om mig och jag trodde att jag var värd lite mer i hans ögon. Jag hade visst fel. och DET är vad som gör mig ledsen nu.

Men, vad hände? Det var verkligen från ena dagen till den andra. Jag blev lite tagen på sängen i måndags när han sa "det kommer aldrig funka" och anledningen till det. Tycker att anledningen är fruktansvärt feg. Varför ge upp innan man ens försökt? Innan man ens VET. Börjar undra om det egentligen ligger någonting annat bakom. Och speciellt nu när han har stängt mig ute totalt. Har han träffat någon annan trots allt han sagt? Eller är det bara hans sätt att "komma över mig"? Jag vet ingenting, och det är väldigt frustrerande. Jag vill bara ha ett svar, och det vägrar han ge mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback