enough is enough.

Såhär är det.. Jag är en av dessa människor som bryr mig när jag tycker om någon. Jag vill helst prata med denna någon minst en gång om dagen. Jag är en av dessa människor som älskar när denna någon hör av sig först. Jag är en av dessa människor som älskar att få gulliga sms eller liknande. Bara något som visar att denna någon faktiskt tänker på mig. Jag är en av dessa människor som faktiskt blir ledsen när denna någon inte bryr sig på samma sätt som jag. Jag tycker det är oerhört frustrerande att denna någon inte tycker dessa saker är lika viktiga som jag tycker. Och jag hatar att känna mig ointressant, för då kan det nästan lika gärna va..

Sen hatar jag att vara så typiskt tjejig och tänka för mycket. Tänk vad mycket lättare det skulle vara om man inte brydde sig...jag önskar ibland att jag inte brydde mig.. Men då skulle det väl vara något fel på mig. Jag är helt enkelt såhär, vare sig jag vill det eller inte.

jag kan inte sova och jag var tvungen att lätta på hjärtat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback