Det var det.

Nu finns det inget mer ruppi och max. Det har väl aldrig på riktigt, riktigt, vart vi heller, fast ändå på nåt vis så har det ju det. Jag kommer sakna allt. Jag kommer sakna just "jag saknar dig" och "jag tycker om dig". Jag kommer sakna.. ja, allt vi hade helt enkelt. Vi sa att vi kommer fortsätta vara vänner och höras ändå. Jag tycker fortfarande att hans anledning är feg, samtidigt som jag kan förstå honom. På nåt vis önskar jag att vi hade kommit längre i vår relation, kanske hade han då tyckt att det vart mer värt att försöka. Men ja, jag kan inte göra nåt mer och han har bestämt sig och jag kan inte göra annat än att acceptera det. Men synd är det. Riktigt synd.

Kommentarer
junior

åh hjärtat.. Det suger verkligen..:/

2011-04-21 @ 20:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback