We're gonna rough it up before we take it slow!

Sittning igår, som ni säkert vet! Det var kul. Inte jättemycket folk, runt 100 pers kanske, men det gjorde inget. Ikväll är det sittning igen. Men jag ska inte gå på middagen utan bara på eftersläppet, känns som att det är liiite väl att lägga 500 spänn på två sittningar och sen ska man lägga ut pengar på alkohol till det! Fy satan vad jag inte vill kolla på mitt konto efter dessa två veckor haha. Men en sak är ju säker och det är att vi inte kommer festa sen som vi gjort dessa två veckor, långt ifrån! 

Hur som helst, så är det ju sittning ikväll igen som jag sa. Igår var det för turarna och sporttech bara men ikväll är det för hela skolan. Därför kan jag känna att det kan vara lite kul att gå på eftersläppet i alla fall. Men just som jag sitter och skriver här så säger alla att dom är otaggade för ikväll,l så vi får väl se hur det blir då!

Men jag taggar min partyplaylist och tja..partymode: on! Helt enkelt! :) Och sen lägger jag upp första låten i den listan här nedanför eftersom ingen kan lyssna på den utom jag, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback