The kites won't make you fly.

Oj, hela 5 dagar sedan jag uppdaterade här! Men jag har sällan haft så fullt upp som jag har haft den här veckan. Har inte spenderat många timmar i min lägenhet överhuvudtaget. Har mest bara vart hemma och vänt! Har sovit hemma 3 dagar av 7 haha, hmm! Hur som helst, första nollningsveckan har vart helvild och superkul! Är otroligt imponerad av nollorna som faktiskt vart med nästan varje dag allihop! Har också vart med alla dagar men har "endast" förtärt alkohol tisdag, torsdag, fredag och lördag! Nu blir det nog en lugn vecka för min del. Dels för att det är rätt mkt skola och inga föreläsningar ska missas, dels för att jag spar mig till helgen haha och dels för att det verkligen bränner i plånboken! Uscha!

På tisdag är det fadderfest. Vilket innebär att nollorna ska få ge igen på oss faddrar efter den intensiva veckan som gått. Jag tror jag talar för alla faddrar när jag säger att vi fruktar för den kvällen! Vi är inte säkra på att dom är nöjda förrän vi ligger och magpumpas på sjukhuset hahaha!

Och en annan sak! Vår stugap å skiweek är nu full, skitkul! 3 superhärliga nollor har bokat in sig hos oss och det kommer bli så jävla awesome verkligen!

lånade bilden från vår kära nolla Sara! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback