I know that i'll hold you someday.

Har 4 minuter på mig att skriva ett inlägg innan jag måste sticka till bussen som ska ta mig till skolan! Jag var fööör trött när jag gick upp. Så trött att jag mådde riktigt illa. Tänkte hoppa över föreläsningen men tog mig i kragen och bestämde mig för att jag inte kan vara så mesig och dessutom har jag inte råd med att hoppa över en föreläsning! Man missar ju så himla mycket när man inte är med!

3 minuter kvar. Ikväll är det sittning. En riktig fin-sittning känns det som att det är! Det ska vara finklänning och det ska vara kostym, men jag gillar det. Trots att jag inte känner att jag har någon jättekul klänning, men har ju faktiskt inte råd att köpa ny haha. Hittade en jättefin igår jag hade velat ha, men nä. Får nöja mig med det jag har nu :)

2 minuter kvar och nu ska jag gå och borsta tänderna och inte tråka ut er mer med tråkig info! Ha det bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback