Afterski på schemat!

Tycker att det är otroligt kul att våra nollor har bestämt att det ska vara afterski tema på fadderfesten på torsdag! Jag som innan hade sån ångest för denna kväll då nollorna ska få ge igen på oss faddrar efter nolleveckorna, blev plötsligt väldigt taggad! Inte nog med att min bräda kommer snart, jag får dessutom en anledning att ha hela utstyrseln på mig en hel kväll! Haha. Jag är tokig, jag vet. Till och med bootsen ska på. Funderade först på om jag skulle ta med mig brädan (den gamla) till lokalen också, men det blir så klumpigt och under alkoholens verkan kommer jag säkert inte ha världens bästa koll på den heller, och det vill jag inte riskera. Får räcka med att jag utsätter kläderna för det haha.

Sämst är dock att vi har biblioteksinfo med obligatorisk närvaro kl 8 på fredagen. Hur många kommer orka upp till den? NONE! Jag var inte med när vi hade fadderfest för våra faddrar förra året, men som jag har hört det kom inga faddrar ut på krogen därefter. Men faktiskt, så får det bli lagom med alkohol för min del. Även om nollorna är jättesugna på att supa oss helt under bordet är jag mindre sugen på att må dåligt så haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback