I'm searching the missing part of my heart

Jomen visst serni. Mitt nya nyttiga liv har börjat bra. Inte superbra dårå eftersom jag sitter och dricker cola här och nu, men jag måste säga att det är ett stort kliv i rätt riktning då jag inte käkat nåt onyttigt eller druckit cola på hela veckan. (cola zero räknas inte för det är allt onödigt socker jag ska komma ifrån först och främst!) Dessutom har jag bara ätit pasta en gång denna vecka, vilket också är mycket mindre än jag brukar göra. Har varken ätit ris eller potatis heller. Så jodå, detta ska fungera. Egentligen hade jag velat köra en sån där rivstartvecka, men har inte råd att köpa massa ny mat och ingredienser osv just nu, så får väl ta en rivstart nån annan gång haha. Men imorgon köper jag gymkort. Blir så satans sugen av att höra av dom andra när dom vart och tränat! Och imorgon ska jag även betala kåravgiften och ÖSIS-avgiften så att jag kan köpa säsongskortet till det braiga rabatterade priset. STOKED!

Och jag måste finna mig en mössa, seriously.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback