Now my feet wont touch the ground.

Åh, jag är mest taggad! Den här vintern kommer bli så jävla bra. Jag menar, det börjar redan bra och det kommer verkligen inte gå utför! Nästa helg skulle jag egentligen hem, till Sam's birthdayparty men jag har verkligen inte råd att åka ner så jag får tyvärr avböja och stanna hemma istället. Men inte mindre glad för det är jag för nästa helg intar Forum F*** IT Railtour stortorget här i Östersund. Och inte nog med det, dom intar även Marité på kvällen och vilka ska dit om inte Jag, Emma och Sara? JORÅ! Kommer bli superfint! 

Sen i november så åker jag och Emma faktiskt ner till Stockholm över en helg. Och det är inte heller vilken helg som helst för då pågår Winterjam i huvudstaden och det är ju självklart därför vi åker ner! :) Och ja, jag för att hälsa på min familj såklart.

Därefter är en helg i december att inväntas - Luciahelgen. Även "Snö, Test & Fest" i Åre. Och det är ju inte heller någon pjåkig helg. Vi var ju där förra året och det var klart en av år 2009 roligaste händelser :) Synd bara att jag inte hade råd att köpa liftkort eftersom liften var igång 54 timmar. Hade gärna hängt på när Malin och Emma åkte där kl 4 mitt i natten haha. Dåligt med fest var det ju inte heller direkt så, super!

Sedan är det ju jul och så vidare, men 2011 körs igång med Skiweek i slutet av Januari och det är ju nästan det bästa på hela året! 3000 härliga studenter intar Vemdalen under en vecka och bara festar, umgås, spexar och såklart, åker snowboard/skidor. Ja ni vet ju, har skrivit om det förr!

Utöver allt detta så kommer det ju bli grymt mycket snowboardåkning både i Åre och Vemdalen. Och vem vet, kanske en tripp till Ryssland eller Alperna?

så.. ja, kan ju inte bli annat än en supermegabra vintersäsong! Nu är det bara att vänta på snön.


ph: Niclas Magnusson

Kommentarer
Anonym

Känner du niclas magnusson? :)

2010-10-15 @ 10:37:42
caroline

sv: nej, jag känner inte honom :)

2010-10-15 @ 11:05:33
URL: http://carolinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback